Kako ukloniti BLOGGER NAVBAR menu?

Mislim li samo ja kako je BLOGGEROV navbar koji se po defaultu nalazi pri vrhu stranice svakog bloga poprilično ružan, bespotreban i kako bi bilo ljepše da ga nema? Ja sam se svog odavno riješila :) a danas vas želim naučiti kako da to napravite i vi! Ukoliko vam moje uputstvo nije jasno (trudila sam se ne komplicirati) slobodno mi pišite pa ću vam još detaljnije pojasniti. Ali vjerujte mi, cijeli proces traje manje od 3 minute. Ajde dobro, 5 minuta ..... :) Uživajte!



kliknite na slikicu za povećanje, isprintajte i pratite upute!

Broj komentara: 5:

  1. Meni navbar neće da nestane, zašto?

    OdgovoriIzbriši
  2. Blog ti je stvarno super, svaka čast! Dosta sam stvari naučio od tebe i hvala ti na tome!

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni neće da nestane navbar, osim toga povećala sam nekeko :( ne znam ni sama kako sliku Bloga, kako mogu da je vratim da vude kompletno vidljiva? Hvala Tea na brzom odgovoru!

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru. Ukoliko imate dodatna pitanja na ovu temu, slobodno me kontaktirajte e-mailom.