Modifikacija teksta "O MENI" na 2 bloga istog autora

Odgovor na pitanje br. 14 u rubrici TKO PITA - NE SKITA! Na žalost ne možete modificirati tekst u rubrici O MENI ukoliko imate nekoliko blogova u smislu da na svakom blogu piše drugačiji tekst, ukoliko ste oba bloga napravili na BLOGGERU preko iste gmail adrese. Što to znači? Primjerice, moja gmail adresa je slijedeća: jukic.tea@gmail.com Ja se na BLOGGER spajam preko upravo te adrese ( i na hobbychic i na ovaj blog.) To znači da je i na ovom i na onom blogu tekst O MENI uvijek isti. Kako to ispraviti? Za postojeće blogove, na žalost nikako. No, ukoliko poželite u budućnosti napraviti neki drugi blog a ne želite da se ponavlja postojeći tekst iz "starog" bloga u rubrici O MENI, jednostavno kreirajte novu gmail adresu (besplatno je i jednostavno) pa iskoristite tu novu adresu za prijavu na BLOGGER kada krenete s izradom novog bloga. Tada ćete moći ispočetka unijeti novi tekst.

Aternativa (ipak ima mali trik koji vam može pomoći)

Ovo je bio "službeni" dio pojašnjenja, no postoji mali trik koji sam sama upotrijebila. Vidjet ćete na HC blogu da ne postoji klasična rubrika O MENI kakvu nudi opcija na NADZORNOJ PLOČI (Dodaj gadget - O meni). Ja sam napravila jedan post u kojem sam se predstavila i prije spremanja posta kliknula sam na OPCIJE POSTA (to se nalazi iznad narančastog gumbića OBJAVI POST. Kad dođete u tu sekciju, tada morate MODIFICIRATI DATUM I VRIJEME POSTA - na način da sve ostavite kako je samo promijenite godinu - ukucajte primjerice 2004. Zašto? Pa zato što BLOGGER postavlja postove kronološkim redom. Ukoliko vi kažete da je to post iz 2004, on će biti posljednji post a ne prvi. Znači, gotovo nitko ga neće vidjeti osim ako ne pročita aposlutno sve postove unatrag. A što onda? Onda ćete kliknuti OBJAVI POST i prvi korak je gotov. Kada dodjete na svoj blog, taj se post neće vidjeti. Ali vidjet ćete ga kada odete na NADZORNU PLOČU - Uredi postove - Najstariji. Tamo ga fino kliknite neka se otvori. Tada kopirajte njegovu URL ADRESU (nalazi se gore u vašem browseru). Iskopirajte taj dio. Otiđite na IMAGESHACK.US i uploadajte neku fotku koja će predstavljati sličicu koja će linkati na tekst O MENI. Sada već znamo kako tu slikicu postaviti na sidebar zar ne? Provjerite u popisu html tutoriala ako niste sigurni. Kada tu slikicu postavite, linkajte je upravo na onu adresu iz browsera koju ste kopirali. Zgodan trik? Meni je puno pomogao.

Primjer: Otiđite na hobbychic i kliknite na bilo koji oblak koji se nalazi na lijevoj strani pa pogledajte što vam piše u browseru - naziv posta! A pogledajte na samom postu kad je objavljen.....2004 ili 2005.........

0 komentara na ovaj post. Tko je slijedeći?:

Objavi komentar

Zahvaljujem na vašem komentaru. Ukoliko imate dodatna pitanja na ovu temu, slobodno me kontaktirajte e-mailom.