Link Within - slikice postova - ispod posta!

Vidjeli ste na mnogim blogovima ( i na ovom) kako se ispod svakog posta nalaze 3 ili čak 4 fotke postova slične tematike. Kako pribaviti ovaj cool gadget? Otiđite na slijedeću adresu http://www.linkwithin.com/learn i pratite upute, jednostavno je i može se napraviti u par koraka!

Kada dođete na Link Within, ispunite ovaj dio na koji pokazuje strelica! Obratite pažnju svi vi koji imate tamne podloge i svijetle tekstove - za vas postoji i dodatna opcija!




Ovaj mali gadget sam "vuče" slične postove na temelju kategorija koje upisujete na kraju svakog posta u rubrici OZNAKE ZA OVAJ POST - npr: kreativno, uradi sam, cvijeće, moji radovi i slično. Zato je važno da svakom postu navedete oznaku, kako bi Link Within mogao logično slagati ove tri sličice ispod svakog posta.


4 komentara:

  1. Draga Tea, volim tvoj novi blog sa pregršt korisnih informacija i uputa kako da imamo što zanimljivije blogove koje će odraziti našu osobnost i kreativnost...pozivam te da nam se pridružiš u igri "Volim..." na mom bogu, pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo. Pozivam te da se pridružiš igri ''Volim''. Više o tome možeš vidjeti na mom blogu. Silvija

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo sam postavila ovaj gadget!Vrlo je jednostavno,a odlicno izgleda :)!Jupi,bas sam sretna :)!Hvala,Tea :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo sam napravila ono oko čega se od početka bloganja mučim, hvala ti puno :*

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru. Ukoliko imate dodatna pitanja na ovu temu, slobodno me kontaktirajte e-mailom.