Kako instalirati druge fontove umjesto ponudjenih 6-7?

Ovo je odgovor na pitanje br. 4 u rubrici TKO PITA-NE SKITA. Dakle, na samom početku vam moram reći da je to NA PRVI POGLED poprilično kompliciran postupak. Meni je trebalo dosta muke da ga svladam, ali zadovoljna sam jer sam uspjela dobiti ovakve preslatke roze naslove postova. Umjesto tutoriala koji je dosta opsežan, dajem vam link na stranicu po čijim sam uputama i sama napravila isto. Neka vas ne prestraši količina koraka da dođete do željenog rezultata - sve je i više nego odlično objašnjeno. Ali izuzetno je važno da oprezno i precizno sve pratite kako je napisano i sigurno ćete uspjeti.


KOMPLETAN TUTORIAL NA OVU TEMU MOŽETE POGLEDATI OVDJE

kevinandamanda.com


p.s. a svima kojima se sviđaju moji naslovi posta na ovom ili na HC blogu, neka me kontaktiraju e-mailom pa ću vam poslati HTML kod i pojašnjenje kako ih ubaciti.

0 komentara na ovaj post. Tko je slijedeći?:

Objavi komentar

Zahvaljujem na vašem komentaru. Ukoliko imate dodatna pitanja na ovu temu, slobodno me kontaktirajte e-mailom.